Når du handler på Anuraa.dk, accepterer du følgende handelsbetingelser:
Betaling
Det er muligt at bruge følgende betalingsmetoder hos Anuraa.dk: Betalingskort: Visa og Visa/Dankort.
Vi modtager desuden Mobilepay.
Har du ikke et af disse betalingskort eller Mobilepay, så er det muligt at betale via bankoverførelse. Kontakt venligst info@anuraa.dk for nærmere information.
Alle priser på vores webshop er angivet i danske kroner og indeholder brugtmoms.
Forbehold for udsolgte varer
Hos Anuraa.dk har vi som udgangspunkt kun én af hver style, og varen sættes til salg både på vores Instagram og på vores webshop. Det kan derfor forekomme, at du på vores webshop netop har købt en vare, der i samme øjeblik er blevet solgt på Instagram eller omvendt. Skulle dette uheldigvis ske, vil det i forvejen betalte beløb blive tilbagebetalt til din konto hurtigst muligt. Vi arbejder naturligvis på at melde varen udsolgt, både på Instagram og på webshoppen, så snart en vare er blevet solgt.
Hvornår er varen din?
Vi gør venligst vores kunder opmærksom på, at varen først er din, når den er blevet betalt. Det er derfor ikke muligt at reservere varen i shoppens indkøbskurv. Har flere kunder den samme vare i indkøbskurven, er det den kunde, der gennemfører købet først, der endeligt får varen.
Det samme er tilfældet over Instagram. Varen er først reserveret, når der er betalt.
Leveringstid
Vi sender vores pakker senest dagen efter et køb, medmindre der er tale om søn- og helligdage. Hvis der er tale om en mindre forsinkelse fra vores side, så vil du blive kontaktet hurtigst muligt. Vi sender som udgangspunkt med DAO. DAO vil levere varen inden for 4 dage til den nærmeste pakkeshop. Vi gør venligst opmærksom på, at Anuraa.dk ikke står til ansvar for eventuelle forsinkelser eller andre fejl hos det pågældende leveringsfirma.
Det er også muligt at afhente varen i vores showroom. Kontakt os på 27 82 18 16 og lav en aftale herom.
Forsendelse
Handler du for 1500 kr. eller derover, så betaler vi forsendelsen. Alle køb under 1500 kr. koster 38 kr. at sende til din nærmeste pakkeshop med DAO. Ønsker du hjemmelevering, benyttes BRING, hvilket koster 77 kr., uanset hvor meget du køber for, og her vil du få leveret pakken direkte til døren på den ønskede adresse.
Du vil modtage en SMS samt en e-mail fra det fragtfirma, som du ønsker at benytte, så snart pakken er blevet afsendt. Her vil du via et link kunne spore pakken og holde øje med, hvor langt pakken er i leveringsprocessen.
Ønsker du at få pakken sendt til Grønland, Færøerne eller udlandet, kontakt os venligst for nærmere aftale herom.
Forsikring af forsendelsen
Pakken er som udgangspunkt forsikret op til 1000 KR. ved forsendelse med DAO. Det koster 8 kr. at forsikre pakken op til 1500 kr. Har du købt for et større beløb og pakken går tabt under levering, erstatter Anuraa det resterende beløb. Hvis din pakke er beskadiget ved modtagelse
Sker det, at pakken er beskadiget, når du modtager den, så skal du anmelde det til DAO eller Bring med det samme, så de har mulighed for at tage ansvar for skaden.
Returret
Som kunde på vores Instagram eller på vores webshop har du altid 14 dages returret. Ved køb i showroom frafalder returretten, da varen er beset og accepteret af dig. Returretten gælder fra den dag, hvor du modtager varen. Ønsker du at returnere en vare, skal følgende betingelser være opfyldt: Hurtigst muligt, senest inden fristen på de 14 dage udløber, bedes du kontakte os på info@anuraa.dk med en beskrivelse af varen/varerne, som du ønsker at returnere.
Vi gør venligst opmærksom på, at det ikke er muligt at fortryde købet ved at nægte at modtage den betalte og afsendte vare, uden at vi er blevet kontaktet inden.
Ved en returforsendelse, betaler du selv for returfragten og returneringen. Du er alene ansvarlig for at varen kommer tilbage til os, bortkommer den under leveringen, kontakt da venligst det leveringsfirma der er benyttet.
Varen skal sendes retur til os hurtigst muligt og allersenest en uge efter, at du har givet besked på, at du vil returnere. Vi anbefaler, at du gemmer kvitteringen fra postvæsenet eller det fragtfirma, som du benytter som et bevis på, at du har sendt pakken retur rettidigt.
Varen skal naturligvis være i samme stand som ved modtagelsen, og prismærket skal stadig sidde på. Sidder prismærket ikke på, tilbagebetales beløbet ikke. Er der sket en forringelse af varens stand, fra da du modtog den, forbeholder vi os retten til at undlade at tilbagebetale beløbet eller i så fald en reducering i det betalte beløb.
Når den returnerede vare er modtaget, tilbagebetales beløbet minus fragten inden for 10 hverdage. Beløbet overføres via den betalingsmetode der er benyttet til at fortage købet.
Varen sendes retur til:
Anuraa Preloved Fashion
Ydunsvej 3
8920 Randers NV
Telefon nummer: 27 82 18 16
Mail: info@anuraa.dk
VIGTIGT! Du er ansvarlig for, at varen kommer tilbage til os. Vi modtager gerne pakker uden omdeling. De skal dog sendes til OK-Plus tanken på Mariagervej i Randers.
Reklamation
Hos Anuraa.dk handler vi udelukkende med secondhand varer, hvilket betyder at hele sortimentet er opkøbt brugt. Vi gennemgår omhyggeligt varens stand og beskriver den så præcist som muligt, og angiver prisen derefter. Det er derfor ikke muligt at reklamere over en vare på baggrund af en allerede beskrevet fejl. Skulle der være en fejl på varen, som ikke går ind under almindelig slitage, og som ikke var gjort opmærksom på ved købet, har du 24 måneders reklamationsret. Husk der skal reklameres indenfor rimelig tid, og inden for 2 måneder efter fejlen er blevet opdaget jf. købeloven.